خبرهای ویژه

» سلامت آقایان » روشهای گسترش هورمون تستوسترون در مردان

تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۱۷

روشهای گسترش هورمون تستوسترون در مردان

برای شما علاقه مندان سایت “آن رد” نوشته ای داریم با عنوان روشهای گسترش هورمون تستوسترون در مردان که در دسته مطالب مرتبط با دانستنی های متعلق مردها قرار میگیرد و پیشتر به آن میپردازیم. با امید به اینکه مورد استقبال شما قرار گیرد. گسترش هورمون تستوسترون در مردان روشهای گسترش هورمون تستوسترون , آیا […]

روشهای گسترش هورمون تستوسترون در مردان

برای شما علاقه مندان سایت “آن رد” نوشته ای داریم با عنوان روشهای گسترش هورمون تستوسترون در مردان که در دسته مطالب مرتبط با دانستنی های متعلق مردها قرار میگیرد و پیشتر به آن میپردازیم. با امید به اینکه مورد استقبال شما قرار گیرد.

گسترش هورمون تستوسترون در مردان

روشهای گسترش هورمون تستوسترون , آیا چندی قبلً حس خوبی ندارید و سرحال نیستید؟ حس می‌کنید پیرتر شده‌اید؟
ممکن است سطح هورمون تستوسترون شما کم شده باشد! آیا قصد دارید سطح هورمون تستوسترون بدن خود را بالا ببرید؟

روشهای گسترش هورمون تستوسترون

این سخت شما تنها نیست. در تمامی دنیا مردم فراوانی درگیر این سخت هستند.
پیشتر به شما راه‌هایی را برای گسترش طبیعی سطح تستوسترون عرضه می‌کنم،
با اینحال قبل از آن اجازه بدهید تا کمی در باب خود تستوسترون با شما صحبت کنم.

تستوسترون چیست؟

تستوسترون هورمون اصلی *نسی مردانه است. با این وجود مقادیر کمی از آن نیز در بدن خانم‌ها می باشد.
در لحظه بلوغ تستوسترون یکی از عوامل اصلی پشت تفاوت فیزیکی بدن است. گسترش عضلات، افزایش مو و
عمیق‌تر شدن صدا از این نشانه‌هاست. با اینحال در کل برای سلامتی شما یک هورمون بسیار ضروری است.
وقتی به سن ۲۵-۳۰ سالگی می‌رسید به طرز طبیعی سطح تستوسترون پایین می‌آید. با گسترش سن مردها دلیل
گسترش افسردگی، کاهش فعالیت‌های فیزیکی می‌شود. پیش از هرچیز ممکن است این زیاد مهم به نظر نیاید
با اینحال با کاهش سطح فعالیت احتمال چاقی نیز بالاتر می‌رود. روشهای گسترش هورمون تستوسترون

۱. تمرین کردن و وزنه زدن

تحت نام یک بدنساز باید به شما بگویم برای گسترش تستوسترون ورزش بینهایت خوبی را انتخاب کرده‌اید!
در یک تحقیق معلوم شد که با کاهش وزن تا ۵۰٪ سطح تستوسترون بالاتر می‌رود.
در تحقیقی دیگر معلوم شد چربی بالاتر در بدن منجر به کاهش سطح تستوسترون می‌شود.
وقتی نتایج این بررسی ها را کنار هم می گذارید به یک نتیجه می‌رسید:
هر چقدر شما بدن متناسب‌تری داشته باشید، شانس گسترش سطح تستوسترون بالاتر می‌رود.

برای شما هم جالب است؟ :  سخت شایع روانی در مردان چیست؟
۲. زینک بیشتری مصرف کنید

کمبود زینک باعث کاهش سطح تستوسترون می‌شود. دلیل این امر به پروستات در مردها برمی‌گردد.
زینک در بیضه‌ها در طرف دیگر آسیب‌هایی که به وسیله فلزات سنگینی مانند: کادمیوم به بدن وارد می‌شود مقابله می‌کند.
با این وجود باید بدانید مصرف بسیار زینک مشکلات ویژه خودش را دارد! حالت تهوع، کاهش اشتها،
شکم‌درد، سطح پایین مس در بدن و کاهش قدرت سیستم ایمنی بدن از عوارض مصرف بسیار زینک است.
برای دریافت زینک از روش رژیم غذایی میتوانید مواد غذایی مانند: پنیر، ماست و حبوبات را مصرف کنید.

روشهای گسترش هورمون تستوسترون
۳. چربی‌های خوب مصرف کنید

همه دیگر می‌دانیم چربی دشمن سلامتی نیست و اضافه کردن چربی به رژیم غذایی‌تان می‌تواند
دلیل افزایش سلامتی شما بشود.چربی دلیل جذب مواد مغذی از دیگر غذاها، گسترش توان سیستم عصبی،
حفظ ساختار سلولی، تنظیم سطح هورمون‌های بدن و تعداد زیاد دیگری منافع برای ما دارد.
بررسی ها نمایش داده‌اند که مردانی که رژیم غذایی پر از چربی دارند، سطح تستوسترون بالاتری را نیز تجربه می‌کنند.
با این وجود از چربی‌های ترانس به هر هزینه ای شده فرار کنید. این چربی است که به روش مصنوعی بوجود آمده
تا بتواند در قفسه سوپرمارکت‌ها مدت لحظه بیشتری باقی بماند.سراغ چربی اشباع و غیر اشباع شده بروید.

۴. بدن خود را به روش موثر آب‌رسانی کنید

می‌دانم آب بدون مزه و ممکن است خسته‌کننده به نظر بیاید با اینحال همین چیز‌هاست که دلیل می‌شود
به آب، آب بگویند!همه می‌دانند آب برای بدن مفید است با اینحال اکثراً به جای مصرف آب سراغ نوشیدن
دیگر مایعات که عموماً شیرین هم هستند، می‌روند.
برای همین است که در بیشتر مواقع پیش نهاد می‌شود در زمان ورزش حتماً با خود یک شیشه آب حمل کنید.
وقتی ورزش می‌کنید نیاز بدن به آب بیشتر هم می‌شود. روشهای گسترش هورمون تستوسترون

برای شما هم جالب است؟ :  آیا مردان با جثه بزرگ، مستعد سرطان مهاجم پروستات هستند؟
۵. مصرف شکر را پایین بیاورید

امکان دارد با گسترش سن دیگر مانند دوران کودکی علاقه به خود شیرینی و شکر را از دست داده باشید
با اینحال امکان دارد بازهم مصرف شکر شما بالا باشد.مواد غذایی مانند نان، پیتزا، ماکارونی و نوشابه
قادر اند سطح قند خون شما را سریعاً بالا ببرند.
بررسی ها نمایش داده است که مواد غذایی پرشکر می‌تواند سطح تستوسترون شما را تا ۲۵٪ کاهش بدهد.

۶. سطح استرس خود را کاهش بدهید

کاستن استرس از زندگی خودش یک کار استرس‌زاست و اگر حواس‌تان را جمع نکنید می‌تواند
دلیل دردسر بیشتر بشود.با اینحال این چالشی است که ارزشش را دارد. چرا که باعث گسترش تستوسترون در بدن می‌شود.
گسترش استرس در بدن باعث بیشتر ترشح شدن کورتیزول می‌شود که خود یکی از دشمنان تستوسترون است.
با این وجود درست است که کورتیزول نیز برای بدن مفید است (بدون کورتیزول صبح‌ها نمی‌توانید از خواب بیدار شوید!)
با اینحال مقدار فراوانی از آن باعث کاهش بافت عضلانی می‌شود.
پس هر کاری از دست‌تان برمی‌آید انجام بدهید تا سطح استرس را کاهش بدهید.

۷. خواب کافی دریافت کنید

می‌دانم از سرکار و یا باشگاه به خانه برگشته‌اید و اکنون می‌خواهید غذا بخورید
و تا ساعت‌ها نیز به تماشای تلویزیون هزینه کنید. با اینحال شما بدون اینکه بدانید سطح تستوسترون
بدن را کاهش می‌دهید.
در یک تحقیق معلوم شد که مردان جوانی که هر روزه کمتر از ۵ ساعت می‌خوابند ۱۰-۱۵٪ کاهش
سطح تستوسترون را تجربه می‌کنند. از طرف دیگر کمبود خواب، کاهش وزن را نیز سخت‌تر می‌کند و منجر به عضله‌سوزی می‌شود.

برای شما هم جالب است؟ :  اسرار زیبایی مردان
۸. ویتامین D بیشتری مصرف کنید

ویتامین D بیشتر به خاطر گسترش تراکم استخوانی، کاهش ریسک سرطان و افزایش عملکرد
سیستم ایمنی شهرت دارد. با اینحال شواهدی می باشد که مصرف مکمل‌های ویتامین D دلیل گسترش سطح تستوسترون می‌شود.
یک تحقیق واضح کرد که مصرف ویتامین D برای یکسال باعث گسترش ۲۵٪ سطح تستوسترون در مردان می‌شود.

حرف آخر

همین‌طور که دیدید گسترش سطح تستوسترون کار بسیار دشواری هم نیست.
امکان دارد برخی از شما دوستان بگویید این هم اقتضای گسترش سن است.ا
ما به نظر من وقتی انسان می‌تواند برای افزایش سلامتی خودش کاری بکند چرا دست به اقدام نزند؟!

سلامتی

صمیمانه امیدواریم نوشته :روشهای گسترش هورمون تستوسترون در مردان” مورد استقبال شما علاقه مندان قرار گرفته است.

منبع


برچسب ها :
دسته بندی : سلامت آقایان
تبلیغات